La feina d'un directiu va més enllà de l'impacte en els comptes d'explotació. Les grans àrees gerencials que requereixen la qualificació permanent dels seus directius estan focalitzades en els apartats financer, d'estratègia, màrqueting, control de gestió i comunicació. Aixi mateix no queda més remei que reciclar-se en el que ja s'anomena la Quarta Revolució Industrial, una transformació sense precedents que s'està produint a velocitat de vertigen.

Conscients que la formació és una inversió en el futur rendiment de l'empresa, i en resposta als requeriments de les diferents situacions i escenaris que demana l'economia global posam en marxa un programa de xerrades i tallers gratuïts dirigits a directius i que tendran una durada de 2 hores, d'11.30 a 13.30h.

El programa ha estat dissenyat amb la col·laboració de destacats ponents i empreses de consultoria especialitzada. Aquests tallers abordaran les temàtiques que més interessen actualment a directius i gerents de les pimes: estratègia d'empresa, estratègia digital, internacionalitació, finançament o gestió de recursos humans.


Programa


Gestió del Compliance Penal. Norma UNE 19601 INSCRIPCIÓ



Ponent: José Mª Gilgado, fundador de
Consultoria Innovadora en 2010, una firma
de consultoria d’estratègia i operacions

Data: 13 de març de 2018
Horari: d'11.30 a 13.30h
Lloc: Sala de Premsa. Conselleria de Treball, Comerç i Indústria.



 

Objectius

  • Conèixer el marc legal que regula la comissió de delictes a les empreses
  • Analitzar els requisits de la Norma UNE 19601 – Sistemes de gestió de Compliance Penal
  • Capacitar-se per iniciar el projecte d’implantació d’un sistema de gestió de Compliance Penal



Continguts

  • Marc legal que regula la comissió de delictes a les empreses
  • Responsabilitat penal de les persones jurídiques
  • La norma UNE 19601- Sistemes de gestió de Compliance Penal: antecedents, objectius i estructura
  • Relació de la Norma UNE 19601 amb el codi penal espanyol
  • Requisits de la Norma
  • Implantació i certificació del sistema de gestió


Com aprendre a gestionar persones i equips
INSCRIPCIÓ



Ponent: Jaume Socies, soci de Cubic
Consultors, i expert en l’àmbit d’enginyeria, consultoria estratègica empresarial, direcció d’empreses i formació

Data: 10 d’abril de 2018
Horari: d'11.30 a 13.30h
Lloc: Sala de Premsa. Conselleria de Treball, Comerç i Indústria.



 

Objectiu

  • Reflexionar sobre la importància que han tengut en la pràctica tants llibres i xerrades sobre lideratge i intel·ligència emocional en el món de l’empresa
  • Ser conscient de la importància del lideratge en la implantació de l’estratègia
  • De la teoria a la pràctica: com formar als propis directius i caps de projecte en la gestió dels seus equips

     

Contingut

Aquesta xerrada pretén reflexionar sobre habilitats directives, saber fins on hem arribat i, si quan anomenem un cap de departament a la nostra empresa, li sabem donar la formació i les pautes estratègiques definides.



Models alternatius de finançament per a empreses i emprenedors INSCRIPCIÓ



Ponent: José Antonio Caldés, consultor
expert en gestió de la innovació i desenvolupament de metodologies pel canvi

Data: 24 d’abril de 2018
Horari: d'11.30 a 13.30h
Lloc: Sala de Premsa. Conselleria de Treball, Comerç i Indústria.



 

Objectiu

Identificar totes les possibilitats existents en el mercat de finançament per apropar les diferents figures a les Pimes i empresaris, ja que són una realitat.


Continguts

  • Dificultats d’accés al finançament mitjançant la banca tradicional
  • Una eina clau: el projecte
  • Les fintech: el futur
  • Crowfunding, crowlending, Business Angels
  • Acceleradores de finançament
  • Experiències i casos pràctics


Desenvolupament web evolutiu: webs evolutives vs webs d’utilitzar i tirar



Ponent: Ximo Cortés, cofundador i director d’Estratègia i Projectes de Connext
Data: 15 de maig de 2018
Horari: d'11.30 a 13.30h
Lloc: Sala de Premsa. Conselleria de Treball, Comerç i Indústria.



 

El model de disseny web tradicional està antiquat. El Growth-Driven Design és una nova regla d’or per aconseguir resultats i arribar a un valor empresarial mesurable a través del disseny web.

Objectius

  • Conèixer el Growth-Driven Design i entendre els seus 3 pilars bàsics
  • Aplicar la metodologia de Growth-Driven Design
  • Organitzar el projecte i optimitzar la web per a la conversió de clients


Continguts

Per què el disseny tradicional està totalment fracturat


Els 3 pilars bàsics:

  • Minimitzar els riscos associats al disseny web tradicional
  • Aprendre a millorar contínuament
  • Comunicar màrqueting i vendes

La metodologia de 2 fases:
  • Estratègia, llistat de desitjos i plataforma de llançament
  • El cicle del Growth-Driven Design: planificar, desenvolupar, aprendre i transferir


Com potenciar la teva marca personal



Ponent: Maria Gómez, especialista i docent en màrqueting amb més de 20 anys d’experiència
Data: 5 de juny de 2018
Horari: d'11.30 a 13.30h
Lloc: Sala de Premsa. Conselleria de Treball, Comerç i Indústria.



 

Objectiu

Transmetre la importància de descobrir la marca personal com a peça fonamental per potenciar la marca corporativa de l’empresa. Avui dia les marques corporatives han de recolzar-se i ser coherents amb les marques personals dels membres fundadors o socis per donar més consistència als projectes empresarial.


Continguts

  • Marca personal. Concepte
  • La importància de la marca personal i dels valors irrenunciables personals com a aspecte essencial per donar credibilitat a la marca corporativa
  • Estratègia personal de màrqueting
  • Estratègia personal de comunicació: presència en xarxes socials, presència i reputació off-line
  • Elements bàsics a desenvolupar d’una marca personal


Una visió estratègica de la importància de treballar el Customer Experience



Ponent: Carlos Iglesias, Soci fundador de Runroom, consultoria especialitzada en negoci digital
Data: 3 de juliol de 2018
Horari: d'11.30 a 13.30h
Lloc: Sala de Premsa. Conselleria de Treball, Comerç i Indústria.



 

Objectius

  • Disposar d’una noció tàctica de com dur a terme un projecte de millora de la CX
  • Analitzar les principals transformacions necessàries a nivell organitzatiu per afrontar el repte


Continguts

Avui dia vivim en un món on l’amplificació de les opinions dels nostres clients a través de les xarxes socials tenen el potencial per multiplicar les oportunitats de negoci o per provocar una crisi de reputació. El 95% dels clients comparteix una experiència amb altres persones. El 40% dels consumidors comença a comprar una nova marca per la reputació del seu servei al client. Un 85% pagaria un 25% més per assegurar-se una experiència de servei de client superior.
En aquesta jornada s’analitzaran els riscos i els problemes que la majoria d’empreses es troben en el camí, però també veurem eines i tàctiques necessàries per arrencar i governar el procés de transformació.