Has recorregut... Inici / Actualitat / Notícies

Notícies

18 · 01 · 2012

Obrint fronteres

Primera reunió per coordinar les accions de promoció exterior de les empreses de les Illes Balears. 

La internacionalització s'ha convertit en un imperatiu per a tota empresa que pretengui l'èxit competitiu. Integrar els mercats exteriors, d'una manera planificada, és una tasca obligada per a tota estratègia de conquesta i desenvolupament de nous mercats.

Amb l'objectiu de coordinar les accions de promoció exterior de les empreses de Balears que es concretaran, posteriorment, en un Pla d'Internacionalització. El director general de Comerç i Empresa, César Pacheco, va mantenir ahir la primera reunió de feina amb la coordinadora del Servei d'Internacionalització de l'IDI, Beatriz Pino, i representants de l'ICEX i de la Cambra de Comerç de Mallorca. 

El pla incorporarà totes aquelles accions que al llarg de 2012 vagin adreçades a afavorir la sortida de les empreses cap als mercats exteriors, tant les accions de sensibilització, informació, formació i assessorament a Balears, com les accions de promoció, informació i assessorament en mercats de destí. 

© 2011 IDI, Institut d'Innovació Empresarial de les Illes Balears.
Plaça de Son Castelló, 1 - 07009, Palma. Illes Balears
Tel. 971 784 650 - Fax. 971 784 651 - info@idi.caib.es - Política de privacitat